De Uitslag... - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Trudy Ruiten - WaarBenJij.nu De Uitslag... - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Trudy Ruiten - WaarBenJij.nu

De Uitslag...

Door: trudy

Blijf op de hoogte en volg Trudy

21 Maart 2007 | Nederland, Munstergeleen

Gister was het dan eindelijk zo ver....
De bekendmaking van de 16 personen die mee mogen/gaan naar Tanzania in de eerste 3 weken van onze zomervakantie! We waren tot nu toe met 19 leerlingen, maar er zin maar 16 plaatsen voor onze school. Er moesten dus 3 reserves komen. Dit betekend wel, dat als ze willen in ieder geval, meedoen met alle voorbereidingen, en de plaats zullen innemen, mocht er iemand afvallen van de 16 definitieve plaatsen. Ook is gister bekend gemaakt op het DaCapo wie de reserves zijn (alleen waren dit 2 jongens, die zelf al hadden aangegeven dat ze toch liever niet mee wilden, aangezien de vele voorbereiding enz.) Dus heeft het DaCapo in principe geen reserves. Nu zijn dus de 3 reserves van onze school meteen de invallende personen voor zowel het Trevianum als DaCapo geworden. Dus voor hen wel een grotere kans om toch mee te mogen gaan.

Hilde & ik mogen iig 100% zeker weten mee, en we zijn daar echt super blij om :D!

Alleen zijn we (dus ook andere personen van de groep, die ondertussen ontzettend hecht en gezellig is geworden!) wel van mening dat ze 3 reserves hebben gekozen, die ontzettend sterk en goed binnen de groep vielen! Dus voor iedereen is 't een beetje verwarrend dat juist deze mensen reserves zijn geworden :(.
Maar er blijft natuurlijk nog een kans dat zij uiteindelijk wel mee mogen, en dat hoop ik dan ook echt!!

Natuurlijk willen Hilde & ik , iedereen die ons tot nu toe ongelofelijk goed heeft gesponsord, heeeeeel erg bedanken:
Want zeker zonder jullie steun hadden wij niet zo ver kunnen komen :D!
Wij gaan samen met al het geld dat we tot nu toe al binnen hebben alle dromen verwezenlijken! (we hebben nu al zo´n €1700,- binnen gehaald :D )!
Super! en we gaan natuurlijk nog flink aan de slag; wij, zussen, gaan in het zwembad van Schinnen een zwemmarathon organiseren, waar kinderen baantjes gaan zwemmen en per baantje zelf zorgen voor sponsors....
Veel zin in :D

Whoeeeeehoee, Hilde & Trudy are ready to taste en travel Tanzania!! :D

• 21 Maart 2007 - 09:41

Willem:

Hey mup....Harstikke sjiek dat je mag gaan...enneuh..kan ik niet mee marathonzwemmen? x

• 21 Maart 2007 - 14:46

Judith:

Hee meis,

Egt super dat jullie allebei mee mogen naar Tanzania!! Heel veel succes verder met het inzamelen van het geld en alvast veel plezier daar!!
    Liefs, xxx

• 21 Maart 2007 - 17:20

Kyra:

Heey meid (K)
    Worden 3 te gekke weken! Echt enorm stom dat 3ontzettend leuke mensen zijn afgevallen :(, maar we gaan er het allerbeste van maken! In elk geval al veel zin om 3weken met jou in Tanzania te zitten!
    Tot morgen :),
    ×liefs

• 23 Maart 2007 - 10:06

Ineke:

Liefste wat ben jij de afgelopen tijd druk aan het werk. De PTA week komt eraan waar heeeel hard voor gewerkt moet worden en dan nog het Tanzania project waar je heel veel tijd insteekt. Ik kan je niet vertellen hoe trots ik op je ben hoe je dit allemaal klaarspeelt. Nog even een aantal weken doorzetten en dan kun je heerlijk genieten van al je prestaties wat je hier voorelkaar krijgt!! Kan ik je helpen zeg het ons en we slaan ons er deze weken wel door heen hoor. Geweldig Trudy Een enorme dikke knuffel je mama ien

• 30 Mei 2007 - 13:26

Henkie :):

heeeey skatje nou ik heb eindelijk ff alles doorgelezen. Echt super dat jullie gaan!!!! Ik vind t super dat er mensen zich hiervoor inzetten.

Ben gisteren ff langs de media markt geweest. M'n baas gaat t effe doornemen. I'll keep you updated.

Nou kampeerse van't weekend, t wordt vast super!!!

Tot gauw.

Heel veel liefs -xxx-jes