Lake Natron - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Trudy Ruiten - WaarBenJij.nu Lake Natron - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Trudy Ruiten - WaarBenJij.nu

Lake Natron

Door: trudy

Blijf op de hoogte en volg Trudy

06 Juli 2007 | Tanzania, Arusha

Na een geweldige paar dagen in Longido gehad te hebben hebben we nu een 2 dage gerelaxed in Lake Natron. Longido was super, heeel veel met de kinderen van de primary en secondary school gepraat en gelachen! Veel geleerd. Onder andere ook van de Maasai. veel expeditie's gedaan maar ook naar een party geweest van een Maasai man die nu echt man is geworden (je bent dan 35 jaar) m,aar leeftijd bij de maasai is niet belangrijk. Dit was machtig om te zien! Nu een paar dagen lekker voor onszelf (daar waren we ook echt even aan toe)mooi op safari geweest (zelfs drommedarissen gezien). Morgen op weg naar Monduli, wordt een lange maar vast ook dit keer weer een mooie reis! We krijgen maar 10 min internettijd perpersoon dus we doen weer even zo berichtje plaatsen. Kunnen dus ook niet heel veel vertellen maar hou anders maar de explore site in de gaten!
Alles gaat hier verder super goed, bedankt voor de ontzetend lieve berichtjes, en smsjes ook al hebben we niet overal bereik hier!

Ps vannacht hebben hilde en ik en nog 13 man de Ol Donyo Lengai gelopen,allemaal gehaald, en het uitzicht op de vulkaan was ook mega!!
XX

• 06 Juli 2007 - 16:41

Djoanne:

Echt te vreemd idee dat jij nu op hetzelfde tijdstip achter je computer zit.. Alleen bijna aan de andere kant van de wereld, tussen allemaal andere dingen en heeeerlijk weer. Of te warm? Nouja hier wordt ik gewoon elke dag 6 uur gewekt door onweer. Echt niet leuk meer. Ik wens je nog heel veel plezier daar! En mis je wel natuurlijk ;) Doe je de groetjes aan Hilde?

Dikke kus

• 06 Juli 2007 - 20:36

Henk:

Heyhey meid nou super dat t zo goed gaat daaro, wat een belevenissen daaro echt super cool!!! Nou pas goed op jezelf!!!!

tot heel gauw!!!!

Dikke kus!!!

• 07 Juli 2007 - 14:37

Kai:

Heey Trudy! Het klinkt allemaal ontzettend mooi en spannend! Ik wens jou en natuurlijk ook hilde nog een hele mooie tijd daar in Afrika!

Liefs,

Kai

• 08 Juli 2007 - 12:39

Bas Pater:

Heej meıde...
    sorry dat ık nu pas ıets van me laat horen. ık zıt nu ın turkıje voor mıjn stage dus vandaar. ık heb net jullıe laatste twee berıchtjes gelezen. geweldıge ervarıngen. ben echt hartstıkke jalours.
    genıet van alles wat je doet en zıet.
    dıt zıjn echt ervarıngen voor de rest van je leven.
    genıet!!!
    en kom nıet bruıner terug dan ık ok;-)

kus van je buurjongen uıt turkıje!!!