Vanuit Arusha - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Trudy Ruiten - WaarBenJij.nu Vanuit Arusha - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Trudy Ruiten - WaarBenJij.nu

Vanuit Arusha

Door: trudy

Blijf op de hoogte en volg Trudy

29 Juni 2007 | Tanzania, Arusha

Lieve allemaal,
Eindelijk daar zitten we dan, in een internetcafe in Arusha.
De reis was super gegaan, daarna naar de campsite bij Arusha National Parc gereden, tenten opgezet en de 2 volgende dagen game drive gehad. Vandaag was dus de 2e dag, en het is hier echt waaanzinnig mooi!
Het echte Afrika!
Veel dieren gezien al (zebra's giraffes en buffalo's) vandaag ook nog van heel dichtbij!
Toennet dus tenten ingepakt en doorgereden naar Arusha. Onderweg veel bananenbomen gezien, en wat zo anders is dan zuid afrika, veel donkere mensen. Echt prachtig die donkere kindjes in schooluniformpjes langs de weg en allemnaal zwaaien!!

Nu straks door naar Longido. Morge eerste introductie dag met de kinderen. Veel zin in

We gaan nu stoppen want de pc's zijn enorm traag!
Ook komen op onze weblog nog verhaaltjes en foto's te staan

WE houden jullie wel op de hoogte!

Groetjes aan allemaal en pap & mam, we houden van jullie en missen jullie!!

Liefs en een dikke Afrikaanse kus
Hilde & Trudy

ps hilde heft mobiel mee: 06-22680789

• 29 Juni 2007 - 12:54

Kees Van Beek:

Hallo Hilde en Trudy

Leuk berichtje. Ik hoop de jullie ervaringen net zo positief blijven als die van de eerste dagen. dan hebben jullie de tijd van jullie leven

groetjes

Kees van Beek

• 29 Juni 2007 - 14:13

Truus Witteveen:

Lieverds
    Het leuke verslag ontvangen ,geweldig dathet allemaal zogoed gaat ,houden zo,leven intens mee,ik bn benieuwd naar het volgende liefs Oma

• 29 Juni 2007 - 18:56

Huda:

Heyyy Trudy en Hilde (en de rest). Super om eindelijk wat te horen. Ik ben blij dat jullie 't naar jullie zin hebben en zo veel genieten, vooral blijven genieten! groetjes aan iedereen (in 't bijzonder aan eviii;)) en tot snel. kus, Huda.

• 29 Juni 2007 - 19:50

Henk:

Aaaaaaaaaaaaaaaah schatjes!!!! wat super leuk dat jullie reis goed is gegaan. Haha wat een donkere mensen daaro hé :). Nou doe heeeeeeel voorzichtig!!!!

dikke kus liefs!!!!!

Moi

• 01 Juli 2007 - 17:21

Rients En Janneke:

Wat fantastisch dat jullie nu op plekken zijn, waar wij vaak kwamen toen wij in Moshi woonden.Wij proberen jullie natuurlijk te volgen en hopen later persoonlijk met jullie dit grote avontuur mee te beleven. Het roept heel veel herinneringen op

H.G. Jullie Tante en Oom in Leeuwarden.

• 01 Juli 2007 - 19:41

Thijs En Jelly:

Mooi om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, we gaan met jullie mee reizen via de mail.

• 02 Juli 2007 - 21:17

Jippe En Ineke:

Hee lieve Trudy,

We zijn vanavond goed terug uit de Dolomieten. Allebei de grote ronde en ook nog sneller dan vorig jaar. We zijn al op safari geweest in de koelkast. :-) Heel fijn te horen dat jullie het samen daar zo naar de zin hebben. De eerste groetkaart van SinterMeerten/Eijkhagen is al goed ontvangen. Leuk ook te lezen dat de Wallpainting goed is gelukt. We SMSen gauw weer. Heel veel plezier.

Kus voor jullie beide,
    Jippe en Ineke

• 04 Juli 2007 - 20:44

Ninitwa Paul:

Habari Trudy,

Oh, oh, de straat heeft er twee backpackers bij. Als dit avontuur bevalt dan is deze planeet te klein voor jullie. Let op mijn woorden.

Habari Yako, Trudy? Overtreft het de verwachtingen? Is je nieuwsgierigheid en leergierigheid in "full operational mode"? Zijn de dagen te kort en gaat de tijd te snel?

We hebben je eens verteld dat we in 1997 dezelfde reis wilden maken maar dat die op het aller- allerlaatste moment afgebroken werd. De voorbereidingen en de beleving kunnen we delen maar de sensatie van daar daadwerkelijk zijn natuurlijk niet. We leven en voelen best veel, soms met momenten van jaloezie, met jullie mee. En er valt niet aan te ontkomen ... jullie zullen ons een hele avond moeten entertainen met foto's, films, dia's, dagboeken, verhalen vertellen in SWAHILI.

Geniet en leer van alle indrukken. Dit avontuur zal je veranderen maar dat zal in positief opzicht zijn. Je bent nu zoveel rijker en wijzer dan je tevoren was.

Doe de groeten aan mijn drie collega's en aan mijn lieve en supergeweldige scholieren. Ongeduldig zie ik uit naar al jullie spannende verhalen.

Kwa heri ya kuonana.

no. 39

PS: als je zoals we van je gewend zijn altijd lacht (zie o.a. alle foto's) weten ze je 's nachts altijd te vinden. Keep smiling!

PS: cc Hilde

PS: cc Hilde

• 05 Juli 2007 - 16:43

Hetty En Koos:

Hallo Hilde en Trudy,

Bedankt voor jullie uitnodiging op 15 september!
    En super dat jullie zo genieten.
    Wij hebben ook genoten, net als jullie ouders, van een schitterende Dolomietenmaraton! Wat een prestatie toch weer van jullie moeder (ook van jullie vader, hoor!). Weer de langste afstand gereden, wat een kracht en doorzettingsvermogen. Ongelooflijk!!
    Nog veel plezier.
    Groetjes, Hetty en Koos

• 05 Juli 2007 - 19:10

Dionne:

Hai Trudy,

Wat fijn dat je het zo leuk hebt!! Je zult vast denken; "wie is dit?" Ik heb je ontmoet op de verjaardag van Ans Pater en dacht ik zal eens even kijken op je site.

Heel veel plezier daar!

Groetjes, Dionne