over 3 dagen > GONE! - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Trudy Ruiten - WaarBenJij.nu over 3 dagen > GONE! - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Trudy Ruiten - WaarBenJij.nu

over 3 dagen > GONE!

Door: trudy

Blijf op de hoogte en volg Trudy

24 Juni 2007 | Nederland, Munstergeleen

Over 3 dagen is het eindelijk zover.. Op 27 juni vertrekken we s'ochtends om kwart voor 5 met de bus vanaf het Trevianum. Op naar Schiphol, om vervolgens 10.40 uur op te stijgen met het vliegtuig (vlucht:KL0569). Hopelijk kunnen we nog wat zien van de Sahara en alle andere mooie plaatjes van het begin van Afrika, want ik kan me nog herinneren van de reis naar Zuid Afrika dat die enorme zandvlakte een prachtig gezicht is vanuit het vliegtuig!
Als alles goed gaat, zullen we om 20.00 uur landen op Kilimanjaro Airport. Daar zullen jeeps voor ons klaar staan en die brengen ons naar de campsite.. EINDELIJK is het avontuur dan echt begonnen..

Aan het thuisfront wordt natuurlijk ook gedacht. Zo hebben we een film/foto crew, maar ook een weblog crew, die zullen (zover mogelijk) iedere dag zorgen voor nieuwe foto's en berichten. Dit is misschien wel iets minder persoonlijk maar er kunnen reacties door ons geplaatst worden maar ook door jullie.
Het adres van onze weblog is:
http://sge-cluster3.xplorelogs.nl
Of gewoon via de site: www.global-exploration.nl > Website > scholen > Dacapo Trevianum > weblog (dit is de link naar onze weblogsite dus ;))
Hilde en ik zelf nemen ook een schrift mee waarin we van iedere dag een stukje zullen schrijven, dus als we terug zijn kunnen jullie dit natuurlijk ook zien!

Ook kan ik natuurlijk een internet cafe binnen gaan en daar een bericht plaatsen op mijn eigen site (deze dus). Maar ik heb al een paar keer gehoord, dat toch de internetverbnding daar aanzienlijk minder is en het soms zo kan zijn dat er niet eens stroom is voor de computers zelf. Ik zal het wel zien, maar als het lukt, zien jullie het dus van zelf wel ;)

Iedereen in ieder geval een hele fijne vakantie, en ik hoop jullie allemaal snel weer te zien!

Liefs en de groetjes, nu nog vanuit Nederland...

  • 24 Juni 2007 - 18:26

    Danielle:

    heeejj Trudy!!

    Ik wens je echt SUPERveel plezier! t lijkt me echt geweldig.
    Geniet er ook van he:) want voor je t weet ben je weer terug:P
    Ik ga de foto's zeker bekijken;)

    XxX

  • 24 Juni 2007 - 22:22

    Hetty En Koos:

    Hallo Hilde en Trudy.
    Jullie gaan spannende weken tegemoet. Eerst Ineke en Jippe gedag gezegd en nu over 3 dagen zelf de grote reis!
    Wij hopen jullie ouders nog op de fiets tegen te komen in Italië. Hopelijk hebben ze een goede reis gehad. Wij vertrekken dinsdagmiddag richting Dolomieten.
    Wij wensen jullie vanuit de volgende straat(Holleweg) een schitterende reis met geweldig mooie ervaringen toe. Geniet er allebei van.

    groetjes, Hetty en Koos

  • 26 Juni 2007 - 09:26

    Zussieeeeee:

    ohhhh lieve schat....en hilde ook ofcourse en is ook een schatje....heelheelveel plezier en ook veel ervaring opdoen voorzichtig zijn en vergeet vandaag niet jullie pil te nemen!!! deze grote zus gaat toch een beetje op jullie letten op deze manier....ik hou van jullie en sannie gaat misschien strakxx nog eve belluh en anders dikke xxxxx van san,sid en zussie hele goeie reis ook en denk iedere dag aan jullie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Juni 2007 - 18:39

    JJEDL:

    Hey Trudy,
    20.01 uur geland in Arusha en nu zoveel mogelijke ervaringen opdoen voor nu en later. Geniet en heb veel plezier. Zullen jullie missen.
    xxx
    Josyanne, John, Evy, Dion, Lenn

  • 28 Juni 2007 - 10:10

    Dionne:

    Heeey Collegaatje!

    HEEEEEEEEEEL veel plezier in Tanzania! Eg een mooie ervaring wat je mee maakt!
    Ik wil alles horen als je terug bent!:D

    En foto's zien of course;)

    Ik ga je missen!!

    Kusssies!!

  • 28 Juni 2007 - 19:32

    Ane En Truus:

    Trudy en Hilde Fijn dat de reis goed is verlopen,nu kan het echte werk beginnen,geniet er van en denk goed aan je zelf XXX opa -oma

  • 29 Juni 2007 - 08:50

    Djoanne:

    Nicht!

    Ben je veilig aangekomen? Heb je helemaal niet meer kunnen smsen! Wat is Hildes nummer? Ik lees straks wel hier hoe het is gegaan?

    Hele dikke kus

  • 29 Juni 2007 - 09:21

    CRF:

    HA Trudy,

    Net een reactie naar je kleine zus Hilde gestuurd.Ook jou wensen we NATUURLIJK !! een SUPER TIJD in Afrika.

    Groetjes Claudia, Ron en Fenne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Trudy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 89650

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 07 April 2012

Stage (Malaysia) & backpacken (Thailand+Vietnam)

27 Juni 2007 - 18 Juli 2007

Xplore Tanzania

Landen bezocht: